- Dynamics 365 Customer Service and its components
- Case lifecycle and managing cases
- Knowledge management in Customer Service
- Other customer service apps
- Dynamics 365 Field Service and key terminologies
- Work orders, incidents, and inspections in Field Service
- Scheduling, inventory, and asset management capabilities in Dynamics 365 Field Service
- Dynamics 365 Project Operations and deployment types
- Project services lifecycle and key terminologies
- Sales, Project, Expense, and Resource management capabilities
Este vídeo está disponible únicamente para usuarios de Cloud Champion. Por favor, inicia sesión o regístrate para continuar.
Session Information
Etiquetas
Audiencia
Técnico
Área de interés
Dynamics 365 Customer Service
Dynamics 365 Field Service
Dynamics 365 Sales
Dynamics 365 Marketing
Formato
On-Demand
Idioma
Inglés
Área de soluciones
Business Applications
Confirmar Compañia
Datos de la compañía proporcionados por Clearbit (www.clearbit.com)
¿Tienes problemas? Contáctanos.
Destacado en
MB-910 Microsoft Dynamics 365 Fundamentals (CRM)
Recomendaciones

Understanding Partner Secure Score – Enhancing Our Security Posture Together

Servicio de Asistencia a la Preventa Técnica para Microsoft Partners

Building & Developing a Microsoft Skill & Talent Roadmap

Unlocking Microsoft Incentives

Zero Trust Assessment: ¿Cómo evaluar la madurez de seguridad en un cliente y el roadmap para securizarlo basándonos en soluciones de Microsoft?