- Dynamics 365 Customer Service and its components
- Case lifecycle and managing cases
- Knowledge management in Customer Service
- Other customer service apps
- Dynamics 365 Field Service and key terminologies
- Work orders, incidents, and inspections in Field Service
- Scheduling, inventory, and asset management capabilities in Dynamics 365 Field Service
- Dynamics 365 Project Operations and deployment types
- Project services lifecycle and key terminologies
- Sales, Project, Expense, and Resource management capabilities
Este vídeo está disponible únicamente para usuarios de Cloud Champion. Por favor, inicia sesión o regístrate para continuar.
Session Information
Etiquetas
Audiencia
Técnico
Área de interés
Dynamics 365 Customer Service
Dynamics 365 Field Service
Dynamics 365 Sales
Dynamics 365 Marketing
Formato
On-Demand
Idioma
Inglés
Área de soluciones
Business Applications
Confirmar Compañia
Datos de la compañía proporcionados por Clearbit (www.clearbit.com)
¿Tienes problemas? Contáctanos.
Recomendaciones

How to navigate MAICP Business Applications qualification and partner programs

Impulsa la migración de tus clientes a Azure: descubre Cloud Migration Factory de Microsoft

Todas las novedades de Microsoft Fabric tras FabCon Las Vegas 2025

Licenciar la Seguridad con Microsoft 365

Nuevo E5 Security Add on